Sterhout

de Jong

Haardhout besteld, bezorgdag afgesproken, levering flink later dan geschat tijdstip.
Dit buiten invloedsfeer van Sterhout, vervoerder vertraging.
Sterhout duidelijk en eerlijk in...
Dit buiten invloedsfeer van Sterhout, vervoerder vertraging.
Sterhout duidelijk en eerlijk in telefonische communicatie, Zelfs na sluitingstijd ( 17.00) nog gereageerd op terugbelverzoek.
Kortom waarmaken wat men beloofd.

communicatie

Lelieveldt

Zeer goed

Alles volgens afspraak.

Anita van Elteren

Fijn dat het zo goed was neergezet op de oprit, rekening houdend met regen.

goede bezorging

Annemarie

Mooie producten, prima service.

Snel geleverd en boomschors dat ik nergens anders kan vinden.

Jeroen

Slechte ervaring. Roze schelpen zaten vol met veen, waardoor wij zeker 16 uur bezig zijn geweest om deze 'gewassen' schelpen zelf nogmaals te wassen. Ik zou hier niet nogmaals iets bestellen.

Reactie Sterhout:

Hallo Jeroen,
Jammer dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen.
Hallo Jeroen,
Jammer dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen.
Ze mogen niet het hele jaar in hetzelfde gebied vissen waardoor ze nu in veengrond vissen. Dit is hardnekkiger dan gewoon zand waardoor het na 3x wassen/ spoelen inderdaad nog niet allemaal weg is. Dit staat ook op de site vermeld. Het is en blijft een natuurproduct.
We hopen dat u desondanks heel veel plezier van de schelpen zult hebben.
Sterhout

Garms

We hebben 2 kuub houtsnippers besteld.
Deze werden keurig volgens afspraak geleverd.

Scherpe prijs
Goede communicatie

Schiphof

Jammer dat ze het voor mijn garage hadden geplaatst

Is later goed opgelost

Dick Rochat

Uitstekende service en levering, zeer betrouwbaar en stipt in informatie voorziening en levering

Duidelijke informatie op site, snelle levering

Jorna

Gekocht: 1 m3 compost, deze compost was al wat verder gemineraliseerd vergeleken met de compost die wij jaarlijks bij de gemeente ophalen (m.a.w. compacter en zwaarder), toch lijkt het product... Gekocht: 1 m3 compost, deze compost was al wat verder gemineraliseerd vergeleken met de compost die wij jaarlijks bij de gemeente ophalen (m.a.w. compacter en zwaarder), toch lijkt het product verder wel prima voor zover ik dit kan beoordelen.

Opmerkelijk vriendelijke medewerkster die uiterste best doet om de bigbag op de gewenste plaats neer te zetten.

Lizelotte vd Boon-Roest

Mooi product, keurig afgeleverd.

Zie boven